Пошуковий запит: (<.>A=Гліненко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гліненко Л. К. Методологічний підхід до оцінки еволюційного ризику інноваційних проектів [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_21
|
2. |
Гліненко Л. К. Розв’язання задач комбінаторної оптимізації радіоелектронних систем у середовищі MS EXCEL SOLVER [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, В. М. Фаст // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2013. - № 766. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2013_766_28
|
3. |
Гліненко Л. К. Розв’язання задач на графах за допомогою надбудови Solver MS Excel [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, Є. І. Яковенко // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2013. - № 5. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2013_5_36
|
4. |
Гліненко Л. К. Матричні технології формування стратегій підприємства [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(1)__22
|
5. |
Гліненко Л. К. Вплив способу інтегрування бізнес-системи у бізнес-простір на вибір інноваційної стратегії [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__25
|
6. |
Гліненко Л. К. Індикативна оцінка еволюційної коректності вибору об’єкта інновації [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_4
|
7. |
Гліненко Л. К. Автоматизація розв’язання екстремальних задач на графах у конструкторському проектуванні РЕА [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, В. М. Фаст // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Сер. : Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2013. - Вип. 54. - С. 90-101 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2013_54_12
|
8. |
Дайновський Ю. А. Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2004. - № 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2004_1_19
|
9. |
Дайновський Ю. А. Ефективні прийоми зеленого брендингу [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(1)__24
|
10. |
Гліненко Л. К. Розв'язання транспортної задачі з проміжними пунктами за допомогою надбудови Solver MS Excel [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, Є. І. Яковенко // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.9. - С. 306-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
|
11. |
Гліненко Л. Актуальні тренди ІТ-маркетингу [Електронний ресурс] / Л. Гліненко, Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_7
|
12. |
Гліненко Л. К. Оцінювання апріорних значень коефіцієнтів упевненості успішності інноваційних проектів [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 118-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_12
|
13. |
Дайновський Ю. А. Напрями вдосконалення системи прийняття інвестиційних, інноваційних та маркетингових управлінських рішень [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 48. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_48_23
|
14. |
Дайновський Ю. А. Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_3
|
15. |
Гліненко Л. К. Еволюційна доцільність інновацій різного ступеня новизни [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_19
|
16. |
Гліненко Л. К. Системний вибір оптимального технологічного рішення 3D MID [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, В. М. Фаст // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2017. - Вип. 69. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2017_69_11 Проаналізовано сучасний стан 3D MID технологій об'ємних литих носіїв схем та можливості вибору оптимального варіанту технології за методикою карт властивостей Т. Пфайця. За результатами аналізу розширено перелік базових характеристик технологічних процесів до шістнадцяти, що дало змогу врахувати важливі особливості впровадження технології MID. Запропоновано використовувати суміщені діаграми властивостей кількох технологій MID, що дозволяє візуалізувати їх сильні та слабкі сторони. Описана методологія надає змогу спростити вибір 3D MID процесу відповідно до індивідуальних можливостей виробника та потреб замовника.
|
17. |
Гліненко Л. К. Формування інноваційних рішень у сфері управління, маркетингу і реклами [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 81. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_4
|
18. |
Дайновський Ю. А. Комунікаційні інновації у маркетингу послуг [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_9
|
19. |
Дайновський Ю. А. Бізнес-моделі хмарного надання ІТ-послуг [Електронний ресурс] / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 18-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_5
|
20. |
Гліненко Л. К. Бізнес-моделі інтернету речей [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4. - С. 14-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_4_5
|
| |